2015-2016. СЕКЦІЯ Технології програмування
Створення застосунків для хмарних платформ на прикладі створення бота для адміністрування серверів
Розробка логічної гри "Бики та корови" для мобільних операційних систем
Створення програми конструктора тестів і оцінювання знань учнів
Розробка навчального середовища для створення алгоритмів та їх візуалізацїї у графічному вигляді
Створення програмного забезпечення в середовищі "MINDSTORM NXT" для людей з вадами зору
Математичне відкриття числових ланцюжків та абсолютно новий шифр на їх основі
Мови програмування
Програма "SQR"
Розробка додатку "Математичний помічник" на ОС Android
Мікропроцесори, історія створення, використання у сучасній техніці
Дробова арифметика
Розробка програми для розв`язання задач на полігібридне схрещення
Системи числення
Автоматизована система виявлення психотипу за перепискою в соціальних мережах
Розробка та опис алгоритму вирішення системи диференційних рівнянь методом Рунге-Кутта. Програма на мові "С"
Створення програми-симулятора руху квадрокоптера
Допомога в орієнтуванні по місту на основі доповненої реальності
Програма "Delaysend"
Adobe Photoshop Lightroom - перспективна фотолабораторія
Дослідження засобів Microsoft Visual Studio для відображення графічних даних при створенні Програми-Помічника...
Система корекції списків вступників, рекомендованих до зарахування на навчання...
Розпаралелювання алгоритмів сортування